" visst är det ok att vara bitter? "


Ååh det här suger så hårt...allting känns så hopplöst!
Hur roligt är det?

Jag kan inte fara till hästen ,för det orkar jag inte.
Jag kan inte träna, för det skulle ta död på mig.
Jag kan inte festa, för det skulle göra det hela så mycket värre.
Jag kan inte sova på nätterna, för jag bara hostar och kan inte andas.

Jag kommer ruttna här i min lägenhet...

Och nu är jag inne i en sån där period där man hela tiden vill äta på nåt, man är inte hungrig eller så man vill bara ha något, vad som helst! Men jag känner ingen smak, så vad jag än äter, får jag bara mer och mer ont i magen helt utan anledning. Hade det varit gott hade det iaf varit nåt värt med det hela men nu är det bara så ovärt att det inte går dit en till! blääää

Tur att Malin och Elina snart kommer hit så jag får något annat att tänka på :) Det blir middag och mys innan vi ska slå våra kloka skallar ihop med ceccan, sanna och ida - kanon :)
Dock har mitt förstånd tagit över och jag har fattat ett beslut:

mina vänner, det blir nyktert ikväll....bläbläblä!

***

Måste bara
meddela att denna natt var den jobbigast på länge.

(läs inte vidare om du inte tycker om att jag skriver om SLEM)

Mitt nässpray hjälpte inte mot min enorma nästäppa så det var helt blockat i kanalerna vilket ledde till att det inte gick andas genom näsan. Munnen var då det enda alternativet vilket ledde till att hela käften torkade igen. Vaknade var 20e minut av att det var snustorrt i munnen och det smakade apa. TVÅ gånger har jag varit tvungen att borsta tänderna i natt för att kunna leva med mig själv...
plus att ögona har runnit som niagarafallet så när man ska öppna dom har ögonfransarna klibbat ihop. yummi.
Hals-slemmet torkade fast på lungväggarna så andningen försämrades till -50 % men ju mer morgonen klampade in började det lossna små flisor och kittla långt ner i halsen. Hostade som ett psyk tills det tillslut lossnade stora flagor i halsen som lämnade stora köttsår efter sig (kändes det som iaf)

ungefär så ser mitt liv ut för tillfället,och har gjort väldigt länge för den delen - visst är det ok att vara bitter ?!


det enda jag tänker på nu för tiden är slem...
(det syns inte va?)
hur kan en människa producera så mycket äckliga produkter?! det pågår massproduktion inom mig och här har vi inga nerskärningar pga nån finanskris inte, nej nej här kör vi på för fulla muggar. hejja therese!



sorry att ni måste bevittna mina äckliga sidor... men this is me, jag är charmig, get used to it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0