- de sista kommentarerna och lite gay-movies ;)

 Nr 1: Vi ligger och ska sova i fjällen då vi börjar prata om att vi ska leka tåg.
Alla utom jag får varsin "roll" och Kim undrar:
"Men vad ska Therese vara då?"
Tobbe Svarar: "Hon får vara biljett för hon är så billig!"

Nr 2:
Jag och Fredrik är på väg mot hockeyn och han känner sig lite förkyld.
Plötsligt kläcker han ur sig:
"Jag tror jag är allergisk mot dig, jag ska skaffa mig en Naken-tjej"

Nr 3:
Emelie skulle av någon anledning inte se film.
Hon säger:
"Jag tror inte jag orkar se filmen, jag har ont i ögonbrynet"

Nr 4:
Jag kommer nerför trappen, Anders står och håller upp dörren för mig,
räcker en sop i min hand och säger:
" Ta den här och flyg hem!"


Haha ååh jag kan själv inte ens bestämma mig för vilken jag tycker är
bäst av Nr 1 och nr 2 !!  Blir lottning !

*

Ja ja, dags att visa lite film på mina Gay-vänner:)

Tobbe, Joel och Kim i "gay-attack" :
 


Tobbe, Joel, Kim igen i "Gay-sång":



Hahahaha jag döööör :)

Kommentarer
Postat av: flippan!

Röstar på ettan!



Hahahaha altså "sångfilmen" hahahahahahahhhhhhhhh jag dör oxå!

2009-07-07 @ 13:08:32
Postat av: TOobbbeeeeeee

Av alla komtarer som är skrivna nu är de ju ettan som är den bästa!!! =) jag röstar på ettan =)

2009-07-07 @ 13:41:17
Postat av: jojje

HAHAHA kimpan är en stjärna !

2009-07-09 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0