- Ett beslut som kommer förändra hela min tillvaro

Jag sökte till Högskolan.
Jag väntade på besked.
Jag kom in.
Jag tänkte svara Ja.
Jag ångrade mig.
Kastade pepperen, beslöt att tacka nej.
Var helt säker att jag visste att jag inte skulle gå.
Jag ångrade mig.
Hämtade in papperen, beslöt att vänta några dagar till.
Jag har nu svarat på Antagningsbeskedet.
Nu är det Finito - no more vela hit och dit.
Jag håller fast vid mitt svar.
Vad jag svarade?

Det blev ett JA.

Så om 4 veckor, mina vänner - flyttar jag till Dalarna!

*

Kommentarer
Postat av: sussie

Grattis ! :D fan vad spännande.

2009-07-25 @ 12:36:50
Postat av: Flippan!

grattis fan! :D :D

Det blir en stooor förändring de ;) Som tur är kan du alltid komma hem om du känner att det inte blev rätt val <3

2009-07-25 @ 17:20:20
Postat av: tobbas & inga

grattis och lycka till! :D

2009-07-26 @ 00:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0