- Grand Finale

VILKEN ÄR ÅRETS HITTILLS BÄSTA KOMMENTAR??

4 delfinaler har blivit en Grand Finale.
Vinnare från tidigare inlägg är dessa:

Nr 1: "Vi skiter i bagaget så går det fortare" - Tobias Andersson

Nr 2: "Är det därför du är så välpippad?" - Joel Asplund

Nr 3: "Passa dig så jag inte trycker ner dig i växten... men då kanske du växer upp nån gång!" - Mattias Lundström

Nr 4: "Therese får vara biljett, hon är så billig" - Tobias Andersson

jag frågar igen..
VILKEN ÄR ÅRETS HITTILLS BÄSTA KOMMENTAR??

(läs förklaringar/sammanhang i tidigare inlägg)

*

SÅÅÅÅ ska jag passa på att säga GRATTIS till världens bästa EMELIE som fyller 21 idag!! :D:D



You know I can't smile without you :)

*

...gårdagen spenderades i Boviken en stund på dagen inan vi drog vidare
till emelies stuga där vi badade tunna och grillade :)
mys!

  



sen tillbaka till boviken där det bjöds på öltält och trubadur
Tg's schakt slängde dock in handduken rätt tidigt då kylan erövrade världen! brrr :/

*

Nu säger vi tack och på återseende då det i afton bär iväg på
- ROADTRIP 2009 - 
Bilder, filmer och rackartyg utlovas vid hemkomst ;)
ni kan även få ta del av vår resa här under veckan ifall vi känner för det ;P
so long - howdy

*


                  


Kommentarer
Postat av: TOoo beee =)

det är ju helt klart nummer 4 =)

2009-07-12 @ 20:43:47
Postat av: Sussie

2009-07-14 @ 06:33:59
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Sussie

Fan vad svårt, men mattes var ju klockren ;) så nr.3 får det bli =)

2009-07-14 @ 06:35:11
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Flippan!

Heheh jag tycker det är överlägset roligast när det är kommentarer som inte är meningen att vara roliga utan bara kommer! Så ettan eller tvåan..hmm jättesvårt men jag lägger nog min röst på tvåan !



Hoppas ni har det kanon på eran roadtrip! ;*

2009-07-15 @ 10:46:21
Postat av: Alex

Helt klart nr 3 =)

2009-07-19 @ 13:03:28
URL: http://luma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0