- lägesrapport torsdag 9 Juli

Hästen?
- Sämre igår, liggandes, väldigt ont...
- Bättre idag, dock ont men står och går, är bråkig och bufflig igen - positivt!
Är där 4 ggr/dag och sköljer benen 30 min varje gång, ger medicin och pussar.
Tror pussarna hjälper mest ;)

Jag?
- trött... seg... orolig... men håller hoppet uppe :)

Roadtrip?
- Så länge hästen inte blir sämre sticker jag och Eson söderut på Söndag!! :)
- Blir hästen sämre... då far jag ingenstans!

PDOL?
- JA! såg just programmet - BWO, Veronica Maggio och Hammerfall på Fredan - jag ska dit :D
Blir bra, digga lite party till bwo, sen lulla till maggio sen avsluta kvällen på toppen med hammerfall!

*

Såhär glad blir förresten Bäs då jag kommer hem från jobbet, sötsak :)



Klaga inte på hur jag pratar, kan inte hjälpa det :P

*

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaa sööööt =)

2009-07-09 @ 21:10:52
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0