- lite tight om tid, joda

shit jag har SÅ mycket att skriva som har hänt och ska hända - men var finns tiden??

Sagt på jobbet i veckan:

Jag har näästan varje gång Nygren gått förbi mig (och jag håller i en avfettningsspruta) riktat den mot han och hotat att spruta. Det har försegått i ÖVER ett års tid och igår var dagen kommen.
det gick inte hålla fingrarna i styr utan före jag ens själv visste ordet av det sprayade jag honom rakt i ansiktet.
stackarn hann inte reagera, hade öppen mun och fick sen känna på smaken av avfettning hela dan ;P

Ett snabbt slag var hans första reaktion (dock inte hårt, han är inte så stark) sen säger han:
"Du! När du som mest tror att jag ska göra något, då jäklar ska jag göra något!"

haha ja?

Efter en stund kommer han tillbaka och säger:
"Sånt där är kul! Sånt gillar jag!"

det värsta är att killar ALLTID ger igen MINST 3 ggr så mycket värre när dom hämnas...
jag skulle vilja ha ögon i nacken... :S

Haha sen idag kommer han fram och säger:
"Du therese, jag minns när jag började jobba här - då var du 11 år"
jag gestriklerar hur kort jag borde ha varit vid det laget, sen säger han:
"Du var så glad, fast det är du ju nu oxå.. men du var inte lika irriterande förut.. och lite kortare förståss"

*

Jaja jag hinner inte med mer för nu ska det sovas och taggas inför:

STADSFESTEN!!!!!

wohoo så GRYYMT peppad :D

Nu kör vi!


*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0