- cool, coolare, coolast

Äter man aldrig/sällan skräpmat som pizza, skrov - är man rädd för att bli tjock

Äter man mycket sallad och frukt - är man "alldeles för nyttig" OCH rädd för att bli tjock

Dricker man sällan alkohol - är man tråkig och kan inte leva ett roligt liv

Tränar man mycket - är man tråkig och inte nog social som inte vill sitta inne och mögla i soffan och pilla navelludd

*

Äter man däremot massa skräpmat - kan man skryta hur mycket onyttigt man tryckt i sig de senaste dagarna, skitcoolt!

Äter man aldrig sallad eller frukt - kan man skratta åt dom som gör det och vara allmänt cool.

Dricker man jätteofta oh mycket alkohol - då är man hur rolig som helst, kan skryta massa om det och är självklart skicool på samma gång!

Tränar man aldrig - då slipper man få frisk luft och bli piggare och gladare, för det kan ju inte vara coolt va? dessutom får man upptäcka hur otroligt inspirerande det är med navelludd!

*

Javisst,
 jag kan äta skräpmat, jag kan dricka alkohol, jag kan bre ut mig i soffan
- men!
Jag äter väldigt sällan skräpmat, jag dricker sällan alkohol och jag kliver upp ur soffan Innan jag börjat mögla ;)

*

Kan man inte vara cool när man lever ett nyttigt liv
- då kan jag faktiskt leva med att inte vara cool!

*


Emelie är den ocoolaste människan jag känner!
Tur att vi ocoola personer hittat varandra så vi kan vara tråkiga tillsammans! ;)
puss på dig :)

*

Kommentarer
Postat av: Eson

Du å jag mot världen! :)

2009-07-24 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0