- lite smått och gott

Igår yttrade sig min mor över att hon tyckte vi kunde åka tåg ist för att köra bil ner till södra delarna
av vårat land på söndag.
"Hej vi struntar i att göra det som resan EGENTLIGEN handlar om?" - knappast!
Klart vi ska köra bil! vi har ju faktiskt en GPS med oss så vi kommer kanske hem... nån gång ;)
det kändes nog bra för emelie oxå när mor min kläckte ur sig:
"men inte ni tillsammans! Hade det varit ngn annan än emelie hade du fått fara"

haha jag gillar det :)

Sen har jag lovat mamma att inte använda Trangia-köket inne i bilen.
Speciellt inte under färd.
Fasen oxå, jag som verkligen ville det!!...

*

Idag sa en kund på jobbet:
"Therese, du är en sån där.. vad säger man... låda du vet... med massa överraskningar"

hahaha :)

*

idag levererade jag oxå min bil som jag för övrigt sålde igår vilket blev min 2a sålda bil ever ;)
...inom loppet av två veckor! hihi :D
det är en härlig känsla!

*

Jamen just fasen höll på glömma den största nyheten just nu!!
igår fick jag beskedet - JAG HAR KOMMIT IN PÅ HÖGSKOLAN!
... i dalarna...
herregud människan som har mest beslutsångest av alla i hela världen ska måste bestämma sig!
jag dör...

*

Nä nu kommer snart eson hit så vi kan vara tråkiga tillsammans ikväll.

vi ses i Boviken imorn.

Kommentarer
Postat av: Flippan!

Gumman i lådan ;) hehe



Oh jises therran, dalarna till hösten!? de vore nåt!

2009-07-11 @ 15:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0