- "direkt man börjar tycka om nån, då försvinner dom!"

Jag gillar skarpt mina försök till att säga ngt klyftigt när mina vänner är lite nere:

"Du är faktiskt jävligt snygg när du gråter, du ska se mig, jag ser ut som fan själv"

Det funkade! faktiskt.. det kom fram ett litet skratt i all dramatik iaf :) :P

" Man ska inte falla för mycket för en kille - om man inte är helt säker på att han verkligen står där och tar emot en. Det kan hända att han inte finns där och då kan du slå dig... ibland jävligt hårt"

(den andra var ändå rätt bra sagt om jag får tycka det själv, djupt och så, jävligt sannt oxå,  -var kom den ifrån?)



På tal om att falla. 
Vi föll! Jättemycket. Fritt fall. Fy fan!
När man åker fritt fall kan två saker hända.
Antingen så överlever man, eller så dör man.
Vi åkte med framåtlut.
Jag dog.

*

Idag berättade jag för mina "gull-kunder" att jag ska flytta.
(dom som utbrast "hon är tillbaka, gullegumman är tillbaka" efter min Thailandsvistelse)
Kvinnan säger till sin man:
"har du hört, therese ska flytta"
Gubben vänder sig bort från oss.
Kvinnan säger:
"Men hör du vad jag säger?"
Gubben vänder sig tillbaka och säger uppgivet:
"Ja jag hörde, det är alltid så, direkt man börjar tycka om nån då försvinner dom!"

näe så söt!! blev riktigt rörd faktiskt ! :)

*

Kommer förresten att börja träna fotboll med Falu BS när jag kommer ner.
Det blir bra :) :)


*


Kommentarer
Postat av: Flippan

Nu spred det sig ett leende på mina läppar.

Thanks to you:)

2009-07-27 @ 21:48:43
Postat av: Linnéa

Du kommer bli väldigt saknad!!



Hur länge gå du skola då?

2009-07-27 @ 22:42:43
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0