- vad sägs om det nya modet?

jag har tappat stinget lite då det gäller thgustafsson.blogg.se känner jag...
Har så mycket att tänka på och göra så det finns rent varken tid eller ord.

det blir mer uppdateringar då jag landat i dalarna och måste berätta för alla vilken vilsen och virrig lite norrlänning på främmande marker jag kommer att vara...
huvva...

Jag har bara en fråga:

"är det inne att klä sig i skrikiga färger, och dessutom samma färger från topp till tå nu för tiden?"

isf har jag missat ngt.
Idag på ica såg jag först en tjej med rosa byxor och rosa tröja..
jaja rosa är snyggt, säger inget annat alla mina nya kläder är rosa men det finns GRÄNSER.
1 minut senare kommer en kvinna i knall-gröna byxor och knallgrön tröja in.
och förra veckan eller när det var då jag såg tanten med lila hår, lila tröja och lila byxor...
sen kvinnan på firman som hade röda SKOR, röda BYXOR, röd JACKA OCH röd BASKER!!

jag börjar känna mig utanför i samhället...

MEN ÖJJ, förresten, hade jag köpt dom här rosa legginsarna och den här pälsvästen kanske jag hade kunnat skapa ett nytt mode? och vara allra först?! ska sova på saken ;)



Match mot clemens på lördag i Ursviken kl 16.00 kom dit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0