- Stadsfesten Fredag / Lördag

Jaha då var denna helg slut.
Efter en MYCKET trevlig fredagkväll blev det att vara nykter på Lördagen för att häst-stackarn är sjuk så jag ville kunna vara tillgänglig att åka dit och titta till honom då och då under kvällen.
Hade humöret varit bättre hade nog kvällen sett lite annorulnd ut men varken jag eller Eson var på ngt riktigt topp-humör så vi käkade Suovas och satt och snackade och jagade iväg måsar istället för att frösöka trycka oss in i nå öltält.
Bland folk höll vi oss städade och lugna men när vi blev ensamma kom barnasinnet fram igen :P
haha jag gillar starkt våra bilfärder ;D

De enda två korten som togs under lördagskvällen är dessa:

 
(vi försökte likna gubbarna i bakgrunden men det gick ju som det gick.. :) )

Jaja över till festen:
Fredagen började kvällen med grillning hos matte och alex.

  

Mys i solen och här ser vi ju rätt skötsamma och mogna ut :)
(dock så är väl inte våra samtal så överdrivet mogna, sjukt kul ;) )

 

Då solen inte värmde lika mycket begav vi oss in i värmen för att leka lite lekar

  

Sussi missförstod att det inte handlade om att göra fula miner men... ah vi tycker om henne ändå :)



Efter en stillsam lek med mycket skratt och förvirrade människor skruvades volymen upp och alltså...
mina vänner och jag har inte dragits till varandra för att vi dansar fint iaf ;)
härifrån finns mest videoklipp som inte laddatsin på datorn än men,
ska försöka fixa det ? :P



Happ, sen gick vi ut på området och Emelie drog med mig på Tomas Levidedin
där vi träffade bl a Malin, Elina, Camilla, Erre och Björn-E :D

  

Eson var tagg, liksom markus Emelie och Adam

 

TG's Schakt AB var allmänt skum



jaha ja, Tompa bjöd på några godingar innan det blev öltälten
- där man träffade ytterligare en massa kändisar.
några fastnade på kort:

  

resten av kvällen spenderades på dansgolvet
träningsvärk? skojjar du...

Matte var nog kingen himself tror jag:



Klockan går och
Terrrrerran undrar om det är dags att åka hem?
 och tobbe ... han bara trivs?



Emelie förklarar för tobbe att det är en liiiiten stund kvar:



När den lilla studen var över var vi alla slitna och hjärnskadade nog



så det återstod nu att trycka en >Suovas och gå hem och suuooooova ;)

tack för en grym kväll !! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0