- kort och gott en Tisdag

Tisdag..

Det första som hände var att:
Jag kryddade min gröttallrik med Chili istället för kanel...

*

Jag har en fråga:
* varför färgar man håret lila, har en lila träningsoverall och är 50+ på samma gång?

*

Jag har en annan fråga:
* varför köper man en bil som är ljus ljus ljus äckligt grön och volvo kombi på samma gång och frivilligt sätter sig i den och kör där folk kan se en?

*

Nyss lade jag märke till att:
Reklamen har börjat gå på tv igen ;)

*

En annan sak jag kan meddela är att:
Min kära broder fyller 23 år idag :)
GRATTIS :D

*

Ja och vet ni vad!
Nu har jag lyckats spara filmen =)=)=)
så antingen ikväll.. hihi. eller imorn
kommer filmen kunna ses här
yeey :)

keep an eye open ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0