- man ska sikta högt - men leva i nuet


Underbara låt, lyssna och njut.

*

I fredagskväll
- såg jag, Joel och Emelie Friday the 13th - den nya - och började må väldigt dåligt efteråt..
Emelie kastade in handduken INNAN filmen hade slutat (dålig stil, jag vet )
Jag och Joel såg hela och dog i slutet...
Sen skulle jag köra hem till Kåge och sova ensam i ett stort hus som har källare och som skulle vara kolsvart när jag kom hem.
Jagade upp mig en aning och Jolle var självklart inte dålig på att förvärra situationen (!!)
...
Det regnade ute. Det var mörkt.
Satt mig i bilen och skulle backa ut från parkeringen hos Joel.
Vände mig om och kollade bakåt då jag plötsligt ser något som rör sig i ögonvrån!!!
"aaaah"
Skräckens ögonblick!!
Men.... det var ju bara regnsensorn som kände av att det regnade ute och startade vindrutetorkarna...tihi I:)
oops.. :P
snacka om att jaga upp sig, haha :)

*

Igår kväll
Blev det en tripp till Hjoggböle där årets Groggis ägde rum.
Började med att åka vattenskoter (- sen köra vattenskoter, vilket var hur grymt som helst :D )
Vidare så blev det en hel del sång, dans, mingel och stohej
Nykter-jävel som vanligt men på toppenhumör så det gjorde inte ett na ;)
MYCKET trevligt!
partytält, band, stugor, sjö, vattenskotrar, snöskotrar, fantastiskt trevliga människor
- vad mer kan man begära ? :)

Kunde dock inte undgå att tänka:
"och dessa människor, denna stad - ska jag lämna..."

men men, kommer träffa trevligt folk där nere oxå och man blir inte dummare av att ge sig ut i världen lite
- och det är ju så, trivs man inte kan man alltid komma hem!
då har man iaf gett det en chans :)

BILDER från Hjoggböle kommer då jag hittar några att sno, för min egen kamera har semester nu :)

Tills vidare säger jag bara:

"Man ska sikta högt - men leva i nuet" ;)

*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0