- det är typ.. kaos

" Hej jag städade mitt rum i Fredags. Det blev hur rent och snyggt som helst. Nu ser det ut som en soptipp igen. Hur lyckas jag? Ja, fråga inte mig för jag har ingen aning. Eller jo det har jag. Det kallas -jag-heter-therese-och-tappar-alla-grejer-rakt-ner-och-bli-sur-på-mig-själv-för-det-vilket-gör-mig-på-dåligt-humör-och-orkar-inte-bry-mig-så-då-fortsätter-jag-tappa-alla-anda-grejer-rakt-ner-oxå-tills-jag-måste-GROVSTÄDA-hela-rummet-och-sedan-börjar-samma-procedur-om-igen"



Utåt sett kan jag verka som en person som har ordning och koll. - när dörren är stängd alltså. Öppnar ni dörren märker ni att det är kaos innanför - lika som i mitt rum ;)


när jag säger att det är kaos inombords så menar jag det BOKSTAVLIGT..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0