- hets-sprayarn

Men BRA jag är...?
ska gå och sova nu.
dödstät i näsan så tog fram nässprayen och började spraya.
     - men det kom ju inget.
så jag spraya, spraya, spraya, spraya... tillslut tog jag ut sprayen och kollade i ljuset vad som var fel.
och det var ju inget fel!!
haha nässprayen lät bara så tyst så man hörde inte att det hade kommit ngt.
har nu sprayat ungefär 5-6 gånger för mycket i min vänstra näsborre... vi ser ju vart detta slutar :/ :P


Hemma sjuk idag.
inte tränat på hela veckan...
ingen träning/match i helgen...
Ingen sing-star för mig på lördag (men jag kommer vara där, det har ni mitt ord på!!)
nu hoppas, hoppas, hoppas jag bara att febern håller sig borta i helgen, annars kommer det bli en riiiktigt tung helg. för hur det än är så SKA jag jobba på våran lokala/regionala hopptävling! det finns INGET och INGEN som kan hindra mig!
  - jag ska hålla ut, denna helg kommer bara en gång per år!

godnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0