- hissa och dissa

Idag vill jag först dissa.

Jag dissar...

... FLYGMYROR! äckliga flygande kräk som missförstått att dom inte ska få existera och inte har nån mening med livet!!! Vem har gått med på att det ska finnas en blandning mellan myror och flugor??!! usch usch usch!!

... REGN! Den enda gånden det är ok med regn är då man överhuvudtaget inte har NÅT annat att göra än att sitta inne å se film. Annars är regn t o m värre än flygmyror... -för dom kan man springa ifrån om man är nog snabb. Regnet däremot håller på så länge det vill och man har inget att säga till om, om man inte vill springa en mara eller två vill säga...

... FÖRKYLNING! Speciellt sån som aldrig går över! Ibland behöver man vila, då är det ok - men inte längre än en vecka, då har det gått till överdrift. Lagom är bäst!

**

Jag hissar däremot...

... KAIF DAM! Som tog 3 uuuunderbart härliga poäng i kvällens match mot Burran! (Burträsk, även kallade kuk-träsk av vissa spelare i laget ;P) Det var JOBBIGT att sitta på läktaren vill jag lova, nerverna var ute på utflykt och när slutsignalen ljöd så kändes det faktiskt som att vi vunnit VM-guld. Starka känslor :)

... NÄSSPRAY! Vem som än kom på denna briljanta idé som får en halv döende människa att se ljuset i tunneln igen är min Gud!

...SKATTEÅTERBÄRING! Staten måste älska mig? Vilken trevlig överraskning ;) (tro inte det är HUR mkt som helst, jag blir glad ändå, jag menar - lite är mer än inget alls och då ska man va tacksam :D )


- tack för mig och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0