- SIX LITTLE EGGS ON THE RUN

I fredags gjorde vi stor upptäckt.
Denna låt, som jag malin och elina har sjungit 3 olika texter till visade sig vara HELT fel alla tre .
Jag trodde: "six little leg on the run, we funk eachother free goes"
Malin trodde: "six little legs on the run, a fucking kind of freedom"
Elina trodde: "six little legs on the run, we fuck eachother three girls"
(detta har vi trott i snart 2 år!! haha )

Som ni kan se i klippet var Elina närmast faktiskt, och det var henne vi skrattade mest åt :P
   "six little eggs on the run, they fuck eachother three goes"




Var på bio igår - såg "Baksmällan" och höll på dö.
Vill du se en sjukt rolig film - se den!
Rekomenderas starkt!
Man skrattade från hjärtat och det tog aldrig slut!!



Hahaha jag skrattar fortfarande!!


Kommentarer
Postat av: Flippachn!

Äh vafasen jag var verkligen långt ifrån verkligeheten.. (som vanligt då) ;)



Och på tal om fredagen, tåget spårade så att säga haha :D

2009-06-14 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0