- Jag är en Bitter, trasig människa

usch...

Min kropp mår inge bra just för tillfället.

* Har ont i benhinnorna ytter och innersida vänster ben
* Har ont i höger knä
* Har börjat få ont i yttersida benhinnor höger ben
* Har ont i vänster fotled
* Har Två blå-svarta stortånaglar
* Har nageltrång på vänster stortå
* Har skavsår på och under båda fötterna
* Har slutat ha jätteont i bröstryggen och bröstmuskeln men känner ändå av det

Till råga på det här har jag fått fruktansvärt ont i halsen nu oxå!! måste nog leva i tystnad ett tag...
I övrigt lever jag på Ibumetin, liniment och halstabletter...


  - Jag är med andra ord en väldigt Trasig Människa!

                                  
                             GUD vad bitter jag blir!


Denna bild var det avskedsfest för australienbruttorna.
Alla andra  - badade, bastade, drack inte saft och var jättepeppade.
Jag hade legat en vecka i hög feber, sen ytterligare en vecka med bihåleinflammation
Så jag - gick på pencillin, drack vatten och var allmänt opeppad.
Alla andra gick ut på krogen kring midnatt.
Jag pallade inte trycket och for hem halv 11...
Hatar att vara sjuk!!



blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0