- när jag vaknade i morse var jag typ bakis...

Haha inatt drömde jag att jag gick på stan, svepte en 7a och blev totalt rykandes.
När jag vaknade i morse var jag typ bakis :P
mådde faktiskt inte mycket bra och var trött som fasen! haha :)

*

Jo, alltså vi har väldigt dålig ventilation på jobbet....
Man kokar i sitt eget svett...
Som vi nyss kom fram till:
"man är väldigt het! Men dock på fel sätt...."




*

Dags för de första kommentarerna:
De var så många, så vi tar 4 st/inlägg

Nr 1: "Jag stod just och sa att när du kommer blir man illamående"
                                                                    - Mikael Nygren, Jobbet 
(jag kom en morgon och var jätteglad och sa "god morgon")
 
Nr 2: "Vi skiter i bagaget så går det fortare"
                                                                       - Tobias Andersson, Arlanda
(vi andra föredrog att gå på toan)

Nr 3: Jag säger: "Åh jag kommer bli proppmätt!"
Joel säger: "Tryck Therese!!"
Jag svarar: "Nej ni vill bara höra mig bröla!"
Joel svarar grovt: "Nej, vi vill se dig bresa!"
                                                              - Joel Asplund, Thailand

Nr 4: "Vinner man inte, då kommer man iaf inte sist"
                                                               - Tobias Gustafsson, Kåge
(han förklarade hur skotertävlingar gick till, vi andra förstod inte riiiktigt vad han mena)


- Kom igen och rösta, anonymt eller med namn, går även bra live - jag ska vara ärlig ;)

*



Nu ÄR det SOMMAR!!

Jag älskar redan denna helg:

Ikväll: middag på Olles
Lördag dag: Gummibåt i älven/beachen
Lördag kväll: Malins (flippans) stuga
Söndag dag: Steka steka steka!!
Söndag kväll: Grill och Chill

frrr ;)

Kommentarer
Postat av: Mr L

Jag röstar på nr 2:)

2009-06-26 @ 15:56:40
Postat av: Flippan!

HAHA alltså lätt tvåan! bara måste spara in på tiden hahahaha!!

2009-06-26 @ 16:48:55
Postat av: ditt största fan :D

numero two, please ;)

2009-06-26 @ 17:12:30
Postat av: Linnéa

Nä de kan ja tro att de inte är så kul, men inte klaga på värmen nu Tg ;)

Ha legat i Varuträsket och kastat boll och lekt lite. Så kul de va :D Så måtte man aldrig växa upp!

2009-06-26 @ 17:30:02
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: Tobbias

sjlvklart nymmer 2 =)

2009-06-29 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0