- Sunday, lovely Sunday :)

Haha ja, som jag har lovat ska ni nu få ta del av några vackra bilderna ala midsommar 2009.
- men först och främst:
Fick höra en GRYM låt igår!
Lyssna och njut:


**

Såja, redo?


(Som sagt, man ska göra så många miner som möjligt sen tar nån kort när man inte vet om det.)
Här har ni resultaten:

Först ut var Sussi som med sin min försöker visa vilken JÄVULSKT grym känsla det är att fira midsommar:



Nästa på tur var Tobbe G som tänker "om jag blundar tillräckligt hårt kanske jag inte syns?" :



Så över till Tobbe A som blandar sina känslor med en öl, vilket gav en härlig kick i vardagen:



Sist, men inte minst har vi mig själv...och alltså....
Låt mig presentera...
TGs Schakt AB som utan tvekan har blivit besatt av onda demoner :



hahaha jag dör...!!

Resten av folket ville inte vara med på leken .. hmm - undra varför? ;P

**

Och jag måste bara säga att jag bokstavligt talat älskar att bo i Kåge dagar som den här!!
utsikt från altanen, ligger och solar, lyssnar på härlig musik och triiivs!:) :



*

frihet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0