- man skäms nästan över sig själv ibland

Hahaha alltså jag och emelie ÄR inte friska - inte nånstans!!
Ikväll när vi kom till stan och hade vandrat runt och blivit mer och mer fulla på livet kom vi att tänka på hur jobbigt det skulle vara att ha tre ben (- det är ju nog jobbigt att hålla reda på två :O)
och vad händer om benen inte jobbar tillsammans ?
haha alltså - att ena benet vill åt vänster utan att det andra vill, eller att den ena vill gå jättefort, eller att ingen av bena vill gå överhuvudtaget... vi blev tvugna att demonstrera, mitt på gågatan - jättejobbigt var det :/ haha!! :P

Träffade en kändis mitt i alltihop, alltså inte en riktig, men en kändis för oss - alltså en vi känner. Inte jättemycket, men lite.
aja iaf så trodde han vi var mer än rykandes för han har visst inte upplevt, förän idag då, hur det kan bli då jag och eson umgås.
När vi talade om att vi var spiknyktra fick vi bara som svar:
"ni är ju äckliga"

aah, varför inte ? ;P

sen fortsatte kvällen och det blev bara värre ju längre tiden gick, tillslut började man nästan skämmas över sig själv - så då satte man sig i bilen och körde hem vilket TYP var läskigt för det kändes som att man hade druckit och inte skulle få köra egentligen - jobbigt va :)


Jag coh Eson för 3 år sedan! - känns som igår! så söta ;)

*

Fler kommentarer:

Nr 1: "jag är gravid, ungen ska heta Thai-Res"
                                                                - Jag, Jättemätt i Thailand

Nr 2: "Men ni kan ju inte stå där, ni står utanför bild!"
                                                                                                   - Tobias Andersson, Ska ta kort på oss i Thai

Nr 3: "men hur kan dom veta att vi varit där 1 ½ timma?"
                                                                                 - Joel Asplund, på väg ut på krogen
(klockan var halv 12, stället stängde 1 och Kim sa att han tyckte det var onödigt betala 100 spänn för 1 ½ timma)

Nr 4: "Passa dig så jag inte trycker ner dig i växten..men då kanske du växer upp nån gång!!"
                                                                          - Mattias Lundström, på förfest
(Jag och matte går förbi en växt och jag har sagt eller gjort ngt "fyndigt" och matte kontrar)

rööösta ;)
För er som inte vet hur människorna som sagt dessa kommentarer ser ut ska jag nu visa er:
(låt dock inte utseendet påverka din röst eftersom tobe har en förmåga att alltid bli så himla fin på kort :) :) ;P )


Tobias Andersson och Joel Asplund.


Mattias Lundström

Jag gillar denna helg, jag gillar denna sommar, jag gillar livet!
Jag gillar oxå att jag börjar bli frisk!! (peppar peppar)

goden natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså det här var en svår en... det går ju typ inte välja! alla var som så olika bra!

men man måste väl välja andtar jag så jag ole dole doffar på den ;)

det blev nr 4!!! :D

2009-06-28 @ 10:04:11
Postat av: flipp

Jag håller med, numbero 4 ;)

2009-06-29 @ 12:57:12
Postat av: lill-grisen

jag röstar på nr 1 =)

2009-06-29 @ 13:13:23
Postat av: Linnéa

Ja hade faktiskt tänkt rösta, men glömde som bort de... Jasi de är inte lätt dom är ju lika bra allihopa... Hmmm men ja tro ja tar nummer....Ole dole doff, 2. Blunda och tryckte haha!!

2009-06-29 @ 14:10:45
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: Anonym

4!!

2009-06-29 @ 19:44:40
Postat av: Anonym

ah jag håller oxå med, skitsvårt ju! meeen eftersom ingen har röstat på 3an måste jag säga TREEEEAN :D

2009-06-29 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0