- sveriges nationaldag



Idag firar vi Sveriges nationaldag.
Vi håller handen på hjärtat och sjunger "du gamla du fria" och vi hejjar fram Sverige till seger i matchen mot Danmark ikväll! :D

6:e juni innebär oxå: KDRFs årliga hopptävling - i år även med en regional söndag :)

hahahahaha !
ibland ska man inte visa sig framför en kamera - det gjorde jag idag
ibland ska man inte öppna munnen överhuvudtaget - det gjorde jag idag

resultatet?

* sara fick gå runt och visa alla "en jätteful bild på therese!!" där jag både ser tjock och dum ut ;P hahaha
* vi fick oss ett gott skratt när jag klämmer ur mig dagens kommentar:

"jamen det gör ju inget om den är hård frånbörjan, den mjuknar ju tillslut"

...just efter att Linnea pratat om framridning...


 - vi pratade faktiskt om underlaget på banan och hade gjort det ett tag och det är linneas fel alltihop för att hon bytte samtalsämne helt plötsligt och började prata om framridning istället vilket jag inte uppfattade!! och så plötsligt blev jag ett OFFER!!! jag skyller på Linnea!!!

haha :)

bilden ligger på hennes kamera oxå, så den lär ju snart komma ut den oxå... suck... nä men va fasen, jag bjuder på den ;P


  - efter en HEL dag i stallet ska jag nu spendera en HEL kväll i stallet med en massa goa människor sen kliva upp tidigt imorgon igen för att spendera en HEL dag till i  - just det - stallet;)

Nu gnäggar jag vidare!

Kommentarer
Postat av: gnägg

hahahhaa thärÄsä i ett nötskal vad annars ;P

och bilden SKA UPP! byeee see ya wont need ya take care love ya!

2009-06-06 @ 18:55:37
Postat av: Linnéa

Haha, den va så klockren :P

2009-06-08 @ 10:03:26
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0