- det var allt jag hade att säga

Hittade några gamla bilder.
För 3 sommrar sen var jag och emelie i sthlm.

Emelie sprang:
  

Emelie provade kläder:
    

Emelie shoppade:


Jag åt:
  

Jag åt:
 

Jag åt:


Det var allt jag hade att säga om sthlm.



För snart 3 år sedan fyllde jag 18.

Några var glada:


Några var gladare:


Några fick hjälp med att vara glada:


Några var glada av andras lidande:


Det var allt jag hade att säga om när jag fyllde 18.



För exakt ett år sedan gick jag ut gymnasiet.
Därifrån vill jag inte lägga ut nå bilder, men däremot från året innan.
vi gick ut tvåan.. sen gick det bara utförs ;)

Nån var där som ingen visste vem det var:


Några var coola och snygga:


Medan några var... motsatsen:


Några var glada och pigga (vad gör linnea??!):


Några var glada och pilskna:


Det var allt jag hade att säga om skolavslutningen i tvåan.



Förresten, Malin hälsar : "tjenaaa"


puss


Kommentarer
Postat av: "tjenaaa"

HAHAHA alltså harre vars dök den där bilden upp ifrån?! ser så tapig ut så det inte går dit en till :D Men det var ju faktist två år sedan ;) Den kvällen höll förövrigt världsklass!!!!!!!!!!!!! Brudarna (L)

2009-06-07 @ 21:52:51
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Eson

Alltså sthlms resan vill jag göra ooooom!!!! =D

2009-06-08 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0