- vad hände?

Jag går på repeat då jag är onykter.

"du är för full för ditt eget bästa"

"hon är för full för sitt eget bästa"

"dom är för fulla för sitt eget bästa"


Tror inte jag fick med "jag är för full..." men som jag sa till min mor nu i morse:

"alltså, jag var ju på Nocks, träffa Maria å sanna å massa folk , men egentligen... det blev nog en drink för mycket där, jag minns inte så mycket mer"

Pratade just med Flipp i telefon. Mina två vapendragare säger samma sak: Vad hände? :P

 -- > Aja vi hittade på en ny lek igår.
Bilder från den kommer när Elina kommit hem från Boden, haha ;P

Vi sammanfattar gårkvällen såhär:

   - Middag på Olles med Flippachn och Elina :)
   - Åkte till Elina och satt på altanen, lyssnade på Volbeat och drack öl i solen :)
   - For på Nocks. Punkt.
   - Träffa Emelie och betalade in oss på olles för att inte stanna längre än 5 min
   - Träffa min fotbollstränare i garderoben och han påstod att om jag kan vara ute å festa kan jag spela match på söndag. Jag skulle börja hålla ett tal om att jag fortfarande inte är frisk men det kom inte ut ETT vettigt ord ur min käft så jag gjorde det bästa av situationen och skyllde på att emelie var "för full för sitt eget bästa" så vi var tvugna att dra och flydde fältet (ibland är det bättre att inte säga nåt alls än att prata vet ni)
  
Nu ska jag ta en promiss med vovven så jag kanske får i mig nå käk sen.
Sen blir det att åka till stan och hämta upp Sussi och fara ut på en ridtur - mys :)

Kvällen blir lugn. Fiske med Joel om vädret tillåter det :)

hoj

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha ja jag säger det igen, vad hände!! Kul hade vi då iaf;)

2009-06-14 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0