- Hur ofta går blinda på bio?

Nu påstår jag inte att blinda inte ska få gå på bio
 - missförstå mig inte -
men i Lördags började jag och Emelie fundera över:
 - Varför finns det blind-markeringar till toaletten på bion när det TYP inte finns nån annanstans??

- Hur ofta går blinda på bio?
 (det är en fråga, inte ett "men dah, ofta")
Varför finns inte såna markeringar på fler resturanger eller sånt då???

**

Aja som jag skrev tidigare, 
Jag Flippan och Elina kom på en ny lek i Fredags. Ni vet redan den där då man ska slappna av i ansiktet och blåsa ut massa luft och sen ta kort? ah den känner nog de flesta till..
-> Aja men den var ju en vanlig en så vi ville testa ngt nytt.
Denna lek kan man göra både sittandes och ståendes.
Vi valde att göra det sittandes, därav endast armrörelser och grimasher.
Måste även prova göra med hela kroppen nästa gång :)
Såhär gör du:
* Gör så många grimasher du bara kan så fort du kan medan någon tar kort när du inte vet om att dom ska ta:


Elina undrar var hennes hjärnceller tog vägen och jag firar att jag aldrig haft några att tappa bort


Flippan delar med sig av sina innersta känslor, och jag ser bara allmänt ut som en fisk..

Blev inte så många kort, tyvärr, vi ska skärpa oss till nästa gång :)

I övrigt hade vi det väldigt härligt:







Som vi skulle ha sagt:
"Vi är tåget på spåret! och tåget HAAR spårat!"

;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

- Hur ofta går blinda på bio?

(det är en riktig fråga, inte ett "men dah, ofta")



Dom blinda kan ju inte svara på det eftersom dom knappast läser ;)

2009-06-16 @ 14:38:42
Postat av: Flippan

"jag firar att jag aldrig haft några hjärnceller att tappa bort" HAHAHAH

Det var det vi firade alla tre hela fredagskvällen tror jag.. ;D

2009-06-16 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0