- Årets hittills bästa kommentar??

Har suttit och läst igenom alla inlägg på bloggen och ja...
Haha ojojoj vilka kommentarer det har sagts på den här tiden alltså :)
Tänkte ha en liten om röstning, vill ni va me - va me men annars röstar jag själv :P
Skriver ner 3 kommentarer varje inlägg sen utses EN vinnare som går vidare till final sen blir det final med alla finalisterna för att utse Årets Hittills Bästa Kommentar.
hihi

men jag börjar inte ikväll. nu ska jag sova.

*

Ungefär såhär är mitt liv:

* Ena dagen spelar jag fotboll tränar som fasen och är allmänt hälsosam.
* Andra dagen ligger jag i soffan, har inte duschat på ett x antal dagar, luktar svett och trycker godis.
* Tredje dagen står jag på jobbet i vitskjorta och pratar fin svenska med kunder.
* Fjärde dagen umgås jag med mina vänner och är allmänt störd, obrydd om allt, oseriös och virrig.
* Femte dagen är jag i stallet och är töntig, skitar ner mig, jobbar stenhårt, svettas som en gris och flummar.
* Sjätte dagen är jag på fest berusad i klackisar, kjol, sminkad och tillfixad
* Sjunde dagen är jag på fest nykter antingen hyffsat finklädd eller i sluskkläder (beror på umgänge och plats)

Kan man fortsätta vara såhär jämt? Eller måste man välja vilken/vilka man vill vara då man blir vuxen?

- kommer man någonsin mogna är min fråga?



taggar till helg!! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Orka mogna! Livet är så mkt roligare om man har barnasinnet kvar och fortfarande kan toka till sig ;)

2009-06-26 @ 11:35:53
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin bild du har hittaat på oss, nästan en seriös för första gången!! =)

2009-06-27 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0