- 5 av 5 toasters

Måste börja med att säga att det är verkligen kul att filmen blev så uppskattad :)
 - tack för alla kommentarer :D vi fick t o m betyget: 5 av 5 toasters - kung! ;)

För övrigt åker jag upp till fjällen i afton och blir borta över helgen
 - köra slut på lite soppa och ladda lite batterier ;)

Nu hoppas jag alla får en grym helg, vad än ni planerar att hitta på!
(får ni lite att göra, se en eson & tg-film vettja;) )
Jag själv ska ha en äcklig helg ;) har längtat efter att inte duscha på flera dagar och att leva i mina mjukisar :D

Till sist kära medmänniskor
 - lita på att det kommer mer eson & tg-film i framtiden ;)

   - tack och hej, det var allt från mig. Sikta och skjut, vi syns när helgen är slut!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0