- den eviga beslutsångesten...

Åter igen - beslutsångest.
alla som känner mig väl vet att jag har stora problem med alla mina beslutsångestar. Nu handlar den stora frågon om var jag ska bo i sommar!
Var och kikade på en lägenhet igår, eller vi kan kalla det - ett litet kryp-in - på 25 kvadratmeter... jag måste säga det, ok att bo litet, men när köker är MINIMALT vet jag inte om jag pallar ?
Jag måste kunna laga mat! inte bara snabb-mat och jätteenkla saker. jag vill ha arbetsytor och inte minst nån stans att förvara maten!
Billig hyra var det då inte heller... men det är det enda alternativ jag har just nu. Vad ska jag ta mig till?! :O


 " ja där har vi vårt hem, där bor vi i baksätet" -
kanske måste bli en sån sommar? ;P

Jaha ja, har fått önskemål om fler låttexter.
Vilka har jag inte lagt ut hittills då?... hmm.. hinner inte tänka just nu. (tar för lång tid att värma upp hjärn-cellerna plus att det går åt mycket energi och i såna här svåra tider måste man göra besparingar! hähä ;P)

Dags att återgå till jobbet. Får bli efter helgen.

På tal om helg. Vad har denna helg att erbjuda?

Jo det blir  - 40-årsfirande :)
                   - Fotbollscup i Norsjö :)
                   - Fest :)
                   - Kusin-besök :)

 * Med andra ord - en mycket trevlig helg gissar jag :)
Synd bara att man inte har tid att åka till piteå och se kvalomgång 3 i Back-SM så man kan klippa ihop lite film :/ men men, man får ta det för hur det är!

puss
                  

Kommentarer
Postat av: Flippan

Alltsa en san sommar skulle ju bara vara helt otroligt galet roligt, skulle inte kunna ga fel! ;)

Och en sak till, jag ser verkligen crazy ut pa alla bilder, se bara i baksatet pa bilen..och pa skoterbilden pa tidigare inlagget, en bild som jag forovrigt gillar starkt :D

Loove

2009-03-08 @ 08:20:28
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Elina

Bara du finns i staden nar jag kommer hem ar jag nojd;)

2009-03-08 @ 08:28:25
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0