- Desperata Hemmafruar



Woho dom är tillbaka!
Mina tisdagskvällar är härmed uppbokade i soffan framöver. Desperate Housewives är förmodligen den bästa serien genom alla tider - och försök inte övertala mig till nåt annat för det går inte.
Förutom Sex And The City. Dessa två är jämlika ;)

På tal om hemmafruar.
Jag skulle behöva en hemmakarl! Nån som städar, tvättar och lagar mat åt mig. När ska jag ha tid för sånt?!

På tal om hemmakarl.
Min bror försöker förtvivlat få mig att skaffa en karl :P Jag vet inte om han minns det men efter några öl var hans anledning till att jag skulle skaffa nån att: "Hur roligt är det att sitta och äta middag 5 st?!"
   - Haha bra anledning ? :P

(Tobbe - jag har ännu inta hittat nån som är nog stark psykiskt att klara av dessa familje-middagar, du får ha tålamod helt enkelt )

På tal om min bror.
Hittade denna bild i datorn:



Vill bara säga det att - om du verkligen vill få mer krafter under huven så borde du nog inte stoppa dit dig själv.... :/ ;)

Jag kom på en sak.
  - om jag hade föds till kille, då hade jag nog varit Johnny Cash! :) 

hej hoj


Kommentarer
Postat av: Eson

Jag veeet, ÄNTLIGEN är dom tillbaka!! :D :D Jag kommer på tisdag! ;)

2009-03-06 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0