- hockeyfeber!


Haha för det första måste jag få säga
:


"Carro, den enda enkla anledningen till att jag inte ställde upp i melodifestivalen var för att de andra skulle få slippa tappa allt självförtroende och faktiskt ha en chans att tro att dom är ngt. Jag hade gått direkt till Moskva redan från första tävlingen så det hade blivit så tråkigt utan alla delfinaler..."

 - Om du vill kan jag komma och sjunga för dig så du förstår vad jag menar? special show, only for you my friend ;)


HOCKEYFEBER!!
Så grymt, helt otroligt! Nu blir det käk och hockey på Olles ikväll, sedan blir det att skrika på västra på lördag! woooho :) det jobbiga är ju bara att om vi förlorar ikväll, måste jag straff-springa broarna och göra 100 armhävningar för att kompensera min missade fotbollsträning.. :/
 - hejja skellefteå!!!


        - no more worries rest your head and go to sleep
maby one day we'll wake up and this will all just be a dream.

Kommentarer
Postat av: Carrie

Du är alltid välkommen hit och sjunga for mig sexy ;) jobbar dock inatt men om inte annat vet du ju vart jag jobbar ;) morrrrrrr

2009-03-12 @ 18:10:32
URL: http://carriesu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0