- ingenting att oroa mig över

Idag är en sk Tisdag.
Tisdagar är en sk Vilodag. - Både för Eson och för TG.
Det innebär att man måste hitta på något kul för att göra det bästa av den "lediga tiden" (fri från diverse träningar och skit)
Alltså - detta är en sk:  Eson och TG daag :)

woho, resultatet av detta kommer snart att visa sig, hähä ;)



Ja alltså, lite info om Ridning:

Det sägs att ridning är en en världens farligaste sporter... detta är sanningen:

"När man rider kan två saker hända.
Antingen sitter man kvar eller så ramlar man av.
Sitter man kvar har man ingenting att oroa sig över, ramlar man av kan två saker hända.
Antingen slår man sig eller så slår man sig inte.
Slår man sig inte har man ingenting att oroa sig över, slår man sig kan två saker hända.
Antingen slår man sig lite eller så slår man sig mycket.
Slår man sig lite har man ingenting att oroa sig över, slår man sig mycket kan två saker hända.
Antingen dör man eller så dör man inte.
Dör man inte har man ingenting att oroa sig över, dör man är det för sent att oroa sig!"


Såhär gör jag när jag ramlar av:


Jag dog inte, så jag har ingenting att oroa mig över ;)

bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahahahaha!! Bästa svaret någonsin!! Den ska jag dra för mina elever då de ramlar av.. hahahahaha!!

2009-03-31 @ 19:43:56
Postat av: sara

ahahaha bilden på du & olle är klockren ;)

2009-04-01 @ 08:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0