- kort- inte jätte kort- kort (?)

Man sitter och blickar ut över skogen, sjön, fjällen, himlen och snön...
Man är i en värld långt bort från verkligheten. Allting är vitt. Allting glittrar. Det är tyst. Det är vackert.
  - Det är kallt!
Helvittis man kommer på att man sitter på dass i 20 graders kyla! Dags att skynda sig in igen! ;)

Haha:)
Har haft en grymt bra helg uppe i fjällen. Sol, sol och sol. Jag och Lill-Rosa har legat uppe på fjället å bara myst både lördag och söndag! så nu är man sådär mysigt rosig om kinderna som man bara blir uppe i fjällen :):)
mina bilder stannade tyvärr kvar där uppe.. men dom kommer hem nästa helg!

Tänker inte skriva ngt mer idag.
  -  Det är liksom .. tomt. Eller nja, magen är tom - hem åh äta!
Ska sticka hem å duscha nu sen blire iväg och klippa sig!! shiit jag ska klippa kort!!
eller tja, kort å kort, inte kort-kort utan typ ... kort-inte jätte kort-kort .. fattar ni? :)
Fast det kan lika gärna bli som det alltid blir, att jag ångrar mig och kommer hem med långt ändå....

**

Aja för att det inte ska bli så tråkigt med en massa text slänger jag med lite bilder från eson & tg - kvällen ;) :


Tg och eson i egna höga personer!
(nä, kan man säga så? "egen hög person" kan man ju säga, men det där ser lite fel ut...för jag menar nyktra och "normala" var vi!!  jaja inte normala kanske men ni förstår vad jag menar!! ;) )

1.  2.

1) Emelie är typ en av de sötaste...hmm, varelser ( ! ) jag känner?
2) Vi behövde kallavfettning för att få bort smutsen...

tack och hej, hoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0