- söt och snäll


"Du ser jättesnäll ut!"

"Nä vad söt du blev!"


Ja detta är resultatet av att jag klippte av mig håret.
Då kan vi ju tänka såhär:
    - Var jag inte söt innan ??!! :O 
    - Ska man tolka "ser jättesnäll ut" som "jättesnäll - men skenet kan ju bedra" ?? :O

Eller så säger vi såhär: "Hallå, jag ÄR jättesnäll och söt så det är inte så konstigt att jag ser så ut!" ;) hihi :)

*  Haha, nämen ärligt talat, jag själv tycker oxå att jag ser snäll (snällare;) ) ut nu :P
Men iaf.. det är grymt skönt, inget fluff som bara är ivägen :)

                                    
- Söt och snäll? Lägger inte upp en bild på mig själv, tänkte att denna skulle få ta min plats ist... men vid närmare eftertanke ser den mest läskig ut :/ en såndär ond jävel som sliter folk i håret !! det gör inte jag!!

**

Fick nyss en snilleblixt igen.
En kär vän berättade att när denne blir tjurig drar den iväg och surar utan att förklara anledningen.
I morse såg jag att min mjölk går ut idag. En tanke pluppade upp:
"Nämen, min käre vän är som en gammal mjölk - går ut och blir sur " ;) hahaha...

jag har mycket tid till att tänka när jag tvättar bilar - märks det? humorn är på topp? :P

**

ESON och TG -NYHETER

Det senaste: Ideér till ny film har skapats. Denna gång byter vi ämne kan man säga, men samtidigt kan man säga att vi håller oss till samma ämne litegrann - ni förstår då ni får se resultatet. Lite långsökt, dock väldigt klyftigt ;)

**

Tips från coachen:
"lär dig se saker ur andras ögon - på så sätt kommer du långt i livet!"

/ TG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0