- Gammal och dum.. & vad händer med Norran?!


Vad gör ni, Norra Västerbotten?!
Haha var det meningen? Eller blev det bara tokigt nånstans på vägen??
Är det bara jag som tycker att det ser helt sjukt ut när man läser artikeln om AIKs förlust mot Färjestad från i Lördags? Det jag menar är att det står följande i början av artikeln:

"Sex i baken för AIK. Inget framåt. Det var en avtändande tillställning i Karlstad...blabla..."

Sex i baken??!! haha what?! :P okej som det står på hemsidan "sex mål i baken" men alltså aj aj aj detta är inte bra ;P ... sen att ordet "avtändande" ska komma att uppenbara sig strax efter gör inte saken nå bättre alls... :O
nån som driver, eller har dom inte sett själva hur det ser ut? :P hahaha..
jaasi, roligt var det då iaf ;P

                        

Lite från helgen oxå:

Vårat främmande ser en tavla som hänger på väggen i stugan:
"Titta (namn), din tavla skulle passa jättebra här!"
 sedan vänder sig personen i fråga till min mor och viskar:
"vi har en jätteful tavla hemma!"

hahaha!!

Min far tittar på mig och säger:
"hur gammal är du? fyller du 20 i år eller?"
Jag ger honom en blick. Han förstår genom blicken att han tagit fel och fortsätter:
"eller nä, fyller du 19?"
jag utbrister:
"haha men näe jag fyller 21!"
och till svar får jag:
"oj, är du så gammal?"

Jaa jag antar att det är kört nu..
man är en av "gamlern" på fotbollen, och nu även hemma oxå..
Förut kunde man skylla på att man var "ung och dum" - nu är man "gammal och dum" och vad fasen ska man skylla på då??! ;) hähä

fast iofs, jag blir arg om någon tror jag är så ung så jag måste visa leg där det är 18, sen blir jag arg om någon säger att jag är gammal
     - jag måste vara en väldigt arg person ;)


nej jag måste ge mig, tänker jag mer blir det snart överhettning på hjärnkontoret. hej åh hå!

Kommentarer
Postat av: Eson

Det här lbir bara sjukare och sjukare...Våra pappor är SÅÅÅÅ lika och verkar bara blir mer å mer lik.. Tomas har inte heller nån koll på hur gammal jag är. Typ 1 vecka före studenten frågade han om jag gick ut 2.an.. Hur stor koll har man då??!

2009-03-24 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0