- Att vara jag..

..är typ lite jobbigt ibland.
 - det är fasen inte lätt. kan bli lite småpinsamt ibland. men oftast löser det sig ;)


Såhär är det att leva mitt liv:

På jobbet:
"kunderna växer inte på träd"
Jag ser våra kunder hängandes i ett träd... (börjar fnissa, ingen fattar varför)

Sa igår:
"jag hade ställt alla element på max"
Fick genast bilder i skallen på att mina element stod inne på Max (hamburgeresturangen ni vet) (ok började inte fnissa denna gången, berättade min syn)

Skulle ut från en affär:
Det brukar ju stå : "TRYCK" på dörren, men denna gång stod det "SKJUT"
Fick genast bilder i skallen då jag skjuter sönder dörren utklädd till FBI-agent...(börjar fnissa, ingen fattar varför)

förresten - dom gånger det står "DRA" - betyder det då typ "stick" ?? ;P haha

                                    

alltså ni förstår vad jag menar!?
Oftast är det ju skitkul, det blir en liten guldkant i tillvaron. Men ibland är det faktiskt jobbigt. Dom gånger då man itne är med i samtalet eller så, så vänder man på saker eller/och får bilder i skallen och så börjar man skratta. Folk runtomkring en tror ju man är knäpp...!
så om jag börjar fnissa för mig själv så ser jag antagligen fula bilder i skallen medan du berättar nåt ;P


Nåt som är kul..
..är att spela jävligt korkad ;P (nu vet jag att vissa personer kommer säga: vadå spela?! orka inte ens! :P )

Som detta:
"tar dom kort där borta?"
jag: "vadå på dig eller??"
"nä på min mamma!!"
jag: "jaha ska din mamma oxå dit??"

och återigen till max:
"far och tanka bilen"
jag: "okej"
"max 10 liter"
jag "va? ska jag tanka på max??"

det blir dock lite jobbigt då folk inte förstår att man skämtar... då anses man vara trög.. aja smällar man får ta ;) huvudsaken att man vet själv att man är smart ;D


(smygreklam)

**

Idag lät jag trög.
och jag var trög. jag fattar inte ens själv vad jag menade med vad jag sa.
Iaf diskuterade vi hur svårt det är att prata engelska om man inte pratat det på jättelänge.
Helt plötsligt säger jag:

"Ja det är jättejobbigt, det är typ som att prata ett annat språk"

Det blev lite fel...
Smart ,TG, smart...


  - Vinner denna där Ugglas, vad hon nu heter, melodifestivalen i år - då måste jag tyvärr flytta från detta land!

Kommentarer
Postat av: Carrie

precis vad jag har sagt. vinner hon så flyr jag landet. pinsamt om hon ska representera sverige :S skulle hellre vilja ha dig där på scenen :/

2009-03-12 @ 08:25:22
URL: http://carriesu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0