- så var det måndag igen

Efter helgen kan vi konstatera:

1. Jag är den veligaste och virrigaste människan på jorden!
2. Det är Grymt trevligt att förfesta en hel kväll
3. Min häst ÄR verkligen den bästa
4. Man ska inte dra alla över en kant, men tyskar ligger inte på plussidan hos mig...

Bilder från förra helgen:)

Jag och Lill-Rosa trivdes oerhört bra :)

        1               2  

1. Bästa platsen i världen
2. Det enda positiva med lågt styre!



Haha ja, ni behöver inte fundera, hon ÄR skadad ;P

          1          2

1. Mor och far stannade en vecka till (!) och hade visst fortsatt bra väder!
2. Sötast av alla :)

Tips från coachen:
 - När du ska gå iväg:  lyft på fötterna - annars snubblar du! tro mig ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Indyn är den absolut mest optimala "solsängen" som finns!=)

2009-03-31 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0