- alla vet att du är en häxa ändå så

Jaha, ännu en helg har passerat.
Fy fasen vad man inte kan annat än trivas med livet denna årstid :)

Äcklig stämning det var i Kraft Arena igår??!!
Vi vann, och det var verkligen VI som vann. Trycket i hallen var magisk ;) Vi kan klappa oss själva på axlarna för en väldigt stark insats på läktarna! :D

Efter hockeyn var det fest.
Party-hatten var med och fixade in mig på station och vem kunde ana att till och med jag, som var den enda som blev tvungen att visa leg till sportbaren på hockeyn, (ser jag verkligen ut som 17? eller typ ... 14?? ) skulle ta mig in? inte jag! jag hade förberett mig på hemgång, men icket nej - in och dansa skiten ur Eson blev det ;) hahaha!! heelt sjuka ;)
 - "nu vet vi hur det känns att vara dom, och nu vet dom hur det känns att vara vi " ;P

* Vad hände egentligen med typ - alla ?
Ingen var nånstans sen var alla överallt sen var alla borta igen? jag förstår inte:)

Haha nu till lite roligheter :)


Fredrik: "Jag är blind!"
Tomas: "Du är döv oxå!"
Fredrik: "va?"

Cissi: "var det bara du och Joel på hockeyn?"
Jag: "nä det var typ, 6000 andra oxå"

Jag kommer ner för trappen på väg ut till krogen.
Anders
står och håller upp dörren för alla och när jag kommer till dörren får jag en sopkvast i handen och han säger sådär måttligt nöjd över sin "fyndiga" kommentar:
"ta den här och flyg hem!"
 - What?! Vad har jag gjort?! :O haha jävla stil alltså!!
Lite småchockad klämmer jag ut mig att jag faktiskt hade varit jättesnäll hela kvällen. Som svar på det får jag:
"Ja men alla vet ju att du är en häxa ändå så"

hahaha alltså jaa, jag finner inte ord!! Jag kommer tillbaka, lita på det! ;P

okej den här fattade inte mitt sällskap men enligt mig själv var jag jävligt fyndig!

Vi är på väg ut ur min lägenhet och fredrik säger typ:
"släck lyset när du inte är hemma"
Jag svarar: "ja men strömmen ingår ju i hyran ändå" (jag släcker alltid, onödigt att slösa på stöm, det var ett skämt)
Senare sitter vi i bilen och pratar om att vara "inte som alla andra" typ. Joel kläcker ur sig:
"Ljuset är tänt men ingen är hemma"
Jag får en snilleblixt och säger:
"Men strömmen ingår kanske i hyran?"

Ingen skrattade. Bara jag.

Men hallå?! erkänn att det var kul!!! det var ju skitfyndigt... ååh hatar att umgås med folk som inte förstår mig ;P

**

Jaja, skridskor idag på Kågefjärden med fika och underbart väder!! bilder kommer :)
på återseende!

**

Vad gör man kl 08.00 efter 4 timmars sömn när man märker att mjölken gick ut för 4 dagar sen?
-
Man lagar korvstroganoff ;D
hihi

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag skrattade då iaf :P

2009-03-15 @ 22:22:13
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: fredrik

Du skrattade för att Therese inte ska känna sig ensam här i världen, du är en god vän.



LHC - SAIK Ikväll då, lajv.. jag kan något som inte du kan .. na nananananaa nanana..

2009-03-16 @ 11:31:07
Postat av: Eson

Lägg då fan inte ut nå bilder på mig från Bastu!! Hahah. Becouse then I have to kill you.

2009-03-16 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0