- No giving up

Min häst älskar mig.

Igår när vi var ute och gick på varsitt skoterspår sjönk han ner hela tiden - vilket jag inte gjorde - vilket han måste ha uppfattat som att jag hade fått ett mycket bättre skoterspår (inte det faktum att han väger 500 kg mer än mig) Han beslutade sig för att göra sig av med mig för att själv få det - enlig han själv - bästa inte-sjunka-ner-skoterspåret.
Jag hann inte reagera innan jag blev borttacklad från mitt skoterspår ut i djupsnön...
och häst-jäkeln såg nöjdare ut än vanligt - trots att han fortsatte sjunka ner....

**

OKEJ NU ÄR DET SÅHÄR!!! Läs noga nu.
Jag lägger härmed ut en av mina låtar för er att lyssna på :)
* Lyssna på den några gånger - en låt är aldrig bra första gången.
* Klaga inte på pianot - det är så ostämmt det kan bli!
* Och klaga inte på sången - jag har ingen dröm att bli sångerska och jag kommer aldrig söka till IDOL och säga i teve att jag själv vet att jag är bra, för det vet jag att jag inte är :P
* Lyssna på texten - det är den som är grejen, musikmässigt är jag ingen stjärna, ok? ;P
* Eftersom låtarna inte ät tillfixade med musik och skit så får man känna lite själv i skallen hur det hade kunnat låta med musik!
* Den är inspelad med telefonen så kvallan är som vanligt - inte den bästa ;)

så mina damer och herrar, låt mig få presentera min första skrivna låt genom tiderna:


Kommentera gärna, även om ni tycker det är skitkasst - jag måste ju ändå godkänna dom före ;) jag gillar ärlighet! så säg vad du tycker!


"and how I know, cause oh you see, this girl is me"
  - just den meningen tillkom efter att den person som hörde låten först av alla sa till mig: "Oj vad du är den där tjejen..."

.


Kommentarer
Postat av: ditt största fan

du vet att jag avgudar låten.

du vet att jag avgudar dig.

du är en stjärna!

du är MIN stjärna! ;)

2009-03-02 @ 08:53:00
Postat av: Malin

Therese vad ska jag saga?

Far upp massa minnen, tex nar du satt och sjung i burran infor alla ryssbyboor :)

Kom om sjung the time of my life for mig.

I love you.

2009-03-03 @ 01:39:57
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0