- jag vet bäst och det kommer jag alltid att göra

FÖRBERED DIG PÅ ETT HELT INLÄGG OM HÄSTAR - GNÄGG!! haha :)

Okej, det är bevisat - min häst har inte mognat....
Däremot så har han blivit kraftigare och därmed starkare så det är tur att jag håller mig i trim så jag orkar få stopp på galenskapet - för han kan verkligen vara vild :P
Vi skrittade fram mot uppvärmningshindret för det GICK INTE annat utan att han rusade och sedan fick vi lov att trava mot de två andra och även börja första hindret på tävlingsbanan med att trava mot...suck...
men väl på banan skötte han sig fint, han var stark det vill jag lova, men lyssnade ändå bra och sprang inte som en tok :)

           

Haha men kul tyckte han att det var och jag vet då en som har sovit gott inatt, sötsak han var helt knäckt när vi kom hem :)
Våran fanclub var oxå på plats och stöttade oss:) :

                                            

Min mamma tycker att min häst ser ut som en köttbulle. TYCKER NI MIN HÄST SER UT SOM EN KÖTTBULLE?!:

        

Jag tycker min häst är jävligt snygg och i bra form just nu, så vad ni än tycker och vad än min mamma tycker så skiter jag i det för jag vet bäst och det kommer jag alltid att göra;)

(ok, han är lite rund, men  man måste ju ha ngt att ta från och bygga muskler av! Och tänk om det blir svält-tider - man vet aldrig - då kommer han att överleva iaf! )

Krullig var han oxå igår..

            

**

I onsdags sa jag "om det regnar ikväll spelar jag inte fotboll och regnar det på torsdag då stryker jag mig från tävlingen"
   - det regnade på matchen, det regnade då jag red - jippi!

/3s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satan så stilig fanclub, man blir ju rent avis :P

2009-05-22 @ 17:15:25
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0