- så vacker utan spackel


Jaha, nu i afton skulle man då vara med på bild...
Några utländska kunder springer här på firman rätt ofta och är väldigt förtjusta i mig och ska alltid prata å skrattar jättemycket och tjollrar på.
idag tog dom - till min förskräckelse - upp en kamera och ville absolut ta kort på mig för att "visa våra familjer"

"åh nej..."

..tänkte jag och ville fly - men vad gör man inte för fansen liksom?

Även om det var sent på dagen, det är tisdag (=min tröttaste dag) och man står osminkad och jobbar så är man visst "the most beautiful girl in this town"

man tänker: "jaså? nja kanske inte just nu iaf"
meeen som jag har för mig att någon en dag sa "så vacker utan spackel" så antar jag att man få ta den där och ge den till självförtroendet, säga tack, lägga på charmen och le mot kameran! :)


(förresten, en rättelse från inlägget som handlade om vad jag gjorde på valborgs: Jag skjutsade alltså INTE ett 80-tals utklädda människor, utan jag skjutsade TRE 80-talsutklädda människor .. det är en VISS skillnad har jag för mig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0