- "vi fungerar inte alls"

oj... det var ju t o m roligt att stå i garderoben igår.
jag var grymt otaggad först, men de var nog dock inte så konstigt eftersom vi hade 5 st jackor första 2 timmarna..
sen rullare folk in, några nyktra, några fulla och några alldeles för fulla för deras egna bästa :P
men man fick sig en hel del goda skratt under kvällen :)
    - en eloge till stina som besökte oss två ggr och stannade ABSOLUT längst av alla, starkt jobbat!

Några sörlänningar frågade oss när dom hämtade jackorna:
    "men hur fungerar dom?"
Vi förstod inte vad dom menade.
    "ja men hur fungerar ni norrländskor?"
Jag ger den ena sin jacka och förklarar för honom att:
    "om vi äger såhär, vi fungerar inte alls"
Han verkade nöjd med svaret.


-Jag gav dig mitt hjärta men du kastade det i marken och lät det gå sönder!
- Nej, du kastade ditt hjärta till mig, jag hann inte ta emot det och tappade det i backen...


Joel Tobbe och jag Koh Pangang, Thailand - love


Emelie Koh Pangang Thailand - love :) 


Den galna(!!) apan och jag i Krabi, Thailand


Jag Tobbe joel och emelie tillsammans med Nut, Bae, Dull (grymt härliga och galna människor!!) och en skummis på Koh Lanta, Thailand

Fler Thailandsbilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! :)

Inte att förglömma "Om du får ett nummer av mig kanske jag får ett nummer av dig?"

Eller

- Nu ska vi ragga gratis drinkar

- men det är ju lite lösaktigt

- Nej, men man kan ju prata lite med dom först..

2009-05-04 @ 22:34:15
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Eson

ÅÅÅÅ vill tillbaka!!=)

2009-05-05 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0