- vem tänker jag på??

Är det inte perfekt att man vaknar på en som känns vara en söndagmorgon och kommer på att det bara är lördag och att man har hela helgen kvar ?! :)
JG RÖSTAR FÖR ATT MAN ALLTID SKA VARA LEDIG FREDAGAR!


Hur spenderade jag valborgs då?

 - chafför till sjöbotten med 80-tals utklädda människor även kallade broder, sushi och jonas

 - hälsade på mattes brors kompis typ, visade macken-filmen, drog

 - hälsade på på kågevägen hos nå folk, tävlade lite, blev kallad på chafförsjobb

 - var chafför

 - åter till kågevägen för att visa lite grymma dancemoves med eson, det blev varmt så vi drog

 - till garaget och hälsa på, och självklart var det i precis timing för garagekort så där står man i mitten och ser ut som man alltid gör

 - körde lite bil med eson, snackade om allt och ingenting som vi alltid gör och körde sedan hem och sov

       - var väl överallt och ingenstans kan man väl säga


Gårkvällen spenderade jag däremot  i Kåge med Världens bästa Emelie :)
Gick en riktig lååångpromenad boviken runt sedan satte vi oss och kollade på gamla bilder från typ 8an och uppåt!
Shit vad folk har förändrats!!

Runda människor har blivit smala
Smala människor har blivit runda
Vissa är inte ens lite lik sig själv
medan vissa ser PRECIS ut som dom gjorde för 6-7 år sedan
 - så jäkla kul att se! :)

Ska jag tala för mig själv kan jag väl säga det att jag hade NOLL koll och intresse för det där med mode :P haha!
Ett exempel:
Finmiddag med skolan, alla iklädda finkläder dvs typ klänning eller nåt annat - och vad har jag? - jo en tjock huvtröja. men hallå, Therese, TG's schakt AB, Gustafsson -  liiite kan du väl anstränga dig?! :P

HAHA Annars var man sig väl lite lik, iaf när det gäller att bli fin på kort:

Detta var dock bara tre år sedan tror jag, men ändå:P

OCH NU TILL DEN VACKRASTE BILDEN TAGITS PÅ MIG
(Finns en likadan på sanna oxå men har inte fått klartecken på om jag får lägga ut den eller ej - sanna??)
Och Tobbe A!! - fråga aldrig mer om jag kan bli fin på kort - det vet du att jag inte kan ;) haha


Jag vet inte vad som finns att säga...?

Jag vet inte heller vad som hände denna kväll - men en sak är säker , det togs nog inte ETT fint kort på mig:



MEEEN nu känner jag mig ego som bara lägger ut bilder på mig själv, så jag måste dela med mig av en annan mycket ståtlig bild av mig snygga bror - JA vi kommer från samma släkt, tro det eller ej ;P


HAHA han ser ut som en seriefigur eller nåt, vad heter han ??!! hjälp mig nån, det finns en seriefigur eller ngt liknande som ser ut PRECIS sådär!! - vem tänker jag på??

Jaja detta blev ett långt inlägg - nu måste jag bara säga - KOM TILL O'LEARYS IKVÄLL för JAG och ESON ska stå i GARDEROBEN hela jävla natten och vill se FOLK VI KÄNNER så pallra er gott folk!!

/ tg


Kommentarer
Postat av: räkan

haha jaa jag är inte blyyg, man må väl bjuda på sig själv ibland. Sen vet ju alla att hämden är ljuv.... så det finns en gräns på hur fula dom får vara ;)

och jag håller med, finns INTE ett fagert kort från den där joel-kvällen :P haha

2009-05-03 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0