- en efterlängtad dag

Denna helg får en guld-stjärna av mig.

Det har inte hänt så speciellt mycket ändå, men det som har hänt har varit speciellt om man säger så :)

* Jobbade på hästtävling hela lördag vilket alltid är trevligt - träffa en massa folk, snacka en massa gojja, se fina hästar, känna att man hjälper till och att man är behövd :)
Men jag befann mig nog dock ändå mest vid fika/mat försäljningen - blev som stammis där :) herregud så mycket gott dom hade och när man vet att pengarna går till klubben så finns det ju INGET som stoppar en! ;)
 jag var full med kakor, hamburgare, varma mackor och saft när jag kom hem :) (tur att sara inte var där, då hade det nog gått ner ännu mer ;P )

På kvällen fick vi oss en "reunion" -kväll Jag, Flippan, Elina och Alex.!! Supermysigt!! Nu är allt som det ska va igen :) En promenad, massa skvaller, melodifestivalen och chips&dipp var vad kvällen bjöd på:)

Idag har jag varit ute i det underbara vädret och ridit min underbara häst och livet har varit underbart :) Kvällens match mot Morön gick väl inte som vi ville men det är dock en ärofylld förlust som vi trots 2-0 i baken ska vara nöjda med - vi gav aldrig upp och vi kämapade för varandra - bra jobbat tjejer!

Jag i 80:e minuten på matchen: "Tessan jag är trött!!!" (höll på dö)
                                         Ejja: "Näe det är du inte, det är bara som du tror, kämpa på!"

- haha det vara bara att fortsätta :P

**

NU ser vi fram emot en kort arbetsvecka som mitt i alltihop bjuder oss på en ledig dag vilken ska spenderas i stallet med hopptävling!!! Jag och Oliwer ska alltså tävla igen för första gången på exakt 2 år - yeey så roligt vi ska ha det :) :) :) och alla härliga människor kommer vara på plats och jag kommer sväva på moln hela dagen - en efterlängtad dag!



hejja hejja hejja :) :)

/ tres

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha hade jag varit med hade de blivit så JA!

2009-05-17 @ 22:50:21
Postat av: flippachn

"Nu är allt som det ska igen"

-och det känns bara såå bra:)



Föresten kom på att jag är skyldig dig 25 spänn när jag läste om gofikat ;)

2009-05-17 @ 23:09:14
Postat av: Linnéa

Åh va roligt att Oliwer ska få va me =D Va blir de att hoppa för klass/er?

2009-05-18 @ 10:13:38
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0