- oh yeah in the summertime, yo

Det gick ju åt fanders på matchen.
Vi behöver inte säga till nån att vi förlorade med 6-1...
men däremot så gjorde jag vårat mål - haha och sandra var där - men sandra vågade tyvärr inte gnägga skyhögt av förtjusning (dålig stil va?!) - dock gnäggade sandra liite - jag frustade liite ;) hahaha :)

-> och dessutom hade vi GRYMT härlig stämning i bussen dit! gitarr (!!) och skönsång (?!) hela vägen och har ni tur så ska ni få höra hur det hela lät då jag laddat in det i datan ;)

**

Idag släppte jag min prins på sommarbete.
Snacka om lycklig! :) nu ÄR det sommar på riktigt!




Jaha vad kan vi annars säga om helgen?
Den blev inte riktigt som man hade trott. Absolut inte. Ändrade planer i sista sekund sen fick man ta allt som det kom. Grymt bra väder! Ruggigt jobbigt att spela fotboll! Släktmiddag (deltog nån timma - fick ont i huvudet - bäst att kila, haha;) )
Mors dag = träffa släkten och fika, prata, mysa :)
Väntar just nu på att få äta grillat ute i det -fortfarande- gryymt härliga vädret :)

synes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0