- smärta, plågsam smärta

En sak är jag bra på: Att stöka fram
En sak är jag dålig på: Att plocka bort

Ingen fotboll igår pga benet - däremot åkte jag inlines 1,2 mil och det känns i rumpan nu kan jag säga!!

tränade axlar oxå
 - och har med måttlig träningsvärk genomlidit denna arbetsdag.
Däremot fick jag känna på smärta ikväll då jag skulle "bygga" sommarhage till min ponny. Stolparna var två meter höga (dvs högre än mig själv) så jag blev tvungen att hålla släggan över skallen och försöka slå ner pinn-jävlarna som itne ville fastna i backen!
Och det var inte bara EN stolpe som skulle ner heller...
Snacka om att mina axlar plågades!!
Hade dom kunnat prata hade dom förmodligen inte kunnat säga ngt för att dom var så utmattade...
.. och svettades gjorde jag oxå, INTE i måttliga mängder... min kropp som skullle få vila idag...

   - vad ska man göra av sitt liv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0