- tjena snygging

Den är så grym!
 - och den är PRECIS lika snygg i verkligheten som på tv-reklamen! Bara tonade rutor och lite snyggare fälgar ;)






Haha få se om jag minns rätt nu?
Jag var chafför i lördags (ovanligt?) och urban sätter sig i bilen och säger:
"min dröm är att bli som du therese"

- tack så mycket ;)

..sen fortsatte han meningen med att han menade att han oxå ville få köra nya bilar hela tiden.. (men innerst inne vill han nog bli som mig PERSONLIGEN oxå ;) )

Lite senare uttrycker han sig i någon form av:
"min högsta önskan har gått i uppfyllelse, jag har alltid velat åka mazda"

Jag Malin och Elina fick våra olika smeknamn denna kväll oxå:
* jag var: Gustafssons-tigern
* Malin var: Lindholms-potatis tigern
* Elina var: Burträsk-babe

resten kommer jag inte ihåg, det spårade med smeknamn om vi säger så :P

haha ja, Urban, vad ska man säga?


Jag vet en sak jag kan säga: Jag avskyr dryga människor!!
Piteå-killen från i lördags var inte mycket värd i mina ögon - att man ens orkar bete sig sådär! Finns mycket man skulle kunna ha sagt, men det tjänar ingenting till - så vi gick bara därifrån, bäst så.

/ t

Kommentarer
Postat av: Elina

Lindholms potatis tigern!! Hahaahaha

2009-05-25 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0