- hihi

Haha jag står och dammsugar. Mamma pratar om damm och tvprogram och hur jag ska göra si och göra så och vad allt mest det handlade om.

Plötsligt säger hon
"Men oskyldigt dömd kan du ta time shift på"
jag hör
"men oskyldigt damm kan du ta åt sidan då"

 - tror ni jag funderade lite?! :P


Jag och Olle har en bra relation.
Vi litar på varandra till 100 %!
Jag litar på han till 50 och han litar på mig till 50 = 100 :)
Eller såhär säger vi : JAG litar på att HAN har koll och HAN litar på att JAG har koll, även om INGEN av oss har någon som helst koll egentligen :D
Det är kul. Tror itne det är många som skrattar så mycket med sin häst som vi när vi är tillsammans - och ja, han skrattar oxå ;)

**

   - jag bor numera i mina nya fotbollsskor :)

och jag älskar dom!! :D Är HUR sköna som helst!! dock vet jag inte om dom "funkar" än eftersom jag inte kan träna !! :/ Blir ingen match för mig i helgen... fan!!!
men jag ska vara glad, har fått spela 3 seriematcher i år, det är 3 mer än förra året! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-28 @ 22:16:05
Postat av: sannaa

DET VAR PÅ TIDEN :D alltså med de nya fotbollsskorna ;) nu kommer du kinga ännu mer weeaah! bajs att du inte kan spela i helgen, vi behöver dig verkligen!!!

puss gullefjun!

2009-05-28 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0