- kära kommentarer

Ännu ett inlägg om några kära kommentarer med inslag av "tips från coachen" :

Av egna erfarenheter bör du INTE uttrycka dig på det här sättet inne på tjejtoan på krogen då det är fullt med tjejer i kö:

Någon säger:
"okej tjejer, man går på toa där inne och fixar till sig här ute?!"
Svara då inte:
"äsch vem behöver fixa till sig?"
.. som jag gjorde på skämt - alla förstår inte skämt....det blev dålig stämning :P

En annan egen erfarenhet är att INTE skämta med främmande Norsjö-bor:

jag kommer till ett bord där emelie pratar med norsjöbor:
Emelie säger:
"jag och Therese ska sova med varandra inatt"
Jag svarar:
"Ja fast det är lite jobbigt, emelie har så stor rumpa jag ryms inte i sängen"

Resultatet blev: Dom tittade på mig. Rörde inte EN min. Kollade bort. Sa inte ETT ord.
Hjälp.. jag flydde fortare än fortast - humorbefriade?

**

Haha Linnea fick en snygg raggningsreplik i garderoben på olles i lördags:
"om du får ett nummer av mig, då kanske jag får ett nummer av dig?"

Den var ju lätt klockren :D

På tal om raggningsrepliker!
Om jag var en sån som raggade stenhårt med raggningsrepliker skulle jag förmodligen vara bäst av alla;)

Kolla på den här: (jag kan t o m  få in smygreklam i bilden;) )

en bil stannar, ut kliver en snygg kille och man går fram och säger:

"men varför kör du inte mazda?"

(här har vi redan fångat hans uppmärksamhet genom att prata motorfordon)

sedan går man vidare med:

"jag tänkte bara, då hade det ju varit både snygg bil och snygg chafför"

hahaha inte illa va?! ;D jag säger ju det - det finns mycket jag kan!
(dock finns en risk att han tar illa upp och blir tjurig över att du inte tycks gilla hans bil, men sånt får man ta, då är han inget att ha helt ekelt)



Något som jag INTE KAN: Jag kan inte tycka att den här hunden i Thailand var charmig.
Jag gillar hundar, men det finns en gräns hur slemmigt det får bli...





Btw, två tjejer kom in på olles och sa till varandra:
- Nu ska vi ragga gratis drinkar
- men det är ju lite lösaktigt
- Nej, men man kan ju prata lite med dom först..

hmm jag vet inte vad jag tycker, om dom kom med några bra raggningsrepliker hade dom nog varit värda gratisdrinkar för besväret, annars måste jag dock säga att det är dålig stil att vara snål. har man inte pengar får man skylla sig själv! punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0