- goda vänner, onda vänner

har man lite å göra skaffar man sig ngt att göra.
idag hade jag lite att göra, jag gjorde en film (för ovanlighetens skull)

Så detta inlägg tillängnas Joel Asplund - som för övrigt säger de flesta av de roliga/konstiga/knäppa kommentarerna på denna blogg.
        -Tack för att du finns- så jag har ngt att skriva om :)

Jaja iaf så har jag och Joel varit vänner länge. Och vad gör inte vänner annat om än att bråka lite ibland? Nu talar vi inte om seriösa bråk och jobbiga konflikter - nu talar vi brottning/lek/har-lite-att-göra - bråk :)
Oftast är det ju aldrig jag som börjar, som vi alla kan förstå, och oftast är det ju alltid jag som vinner :D
(haha det är så bra att jag kan skriva vad jag vill här, mohaha, och ingen kan få en syl i vädret om inte jag godkänner det;) )

aja ta en titt:


(jag VET jag har glömt ett v i vänner - men vem orkar göra om när man sparat? nä just det...trodde väl inte det!


Måndag är fullspäckad med jobb till kl 5 - FUNK kl 6 - fotboll halv 9 - trivs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är ju störd! Skitbra:) Ta det lugnt tjejen, du kommer ta död på dig själv, relax nån gång va:)

2009-05-04 @ 08:22:11
Postat av: Eson

OCH den ÄR så klockren hahah :D :D

2009-05-05 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0