- Inlines, tacos och blåmärken

Igår åkte jag och emelie inlines.

 - Vi var bra.



 - Det var fint väder.



 - Emelie var söt.



 - Vi åt tacos till middag.

- Idag har jag spelat fotboll, städat hela huset och ridit min häst i ösregn. duktigt :)

 - Jag åt tacos efter matchen.

 - Nu ska jag till malin och äta tacos.

ni får ursäkta att jag lägger ut "oklädda" bilder nu, men jag måste få visa hur mina kära ben ser ut efter denna veckas fotbollsmatcher:



Ja, jag har lätt att få blåmärken.
Ofta gör dom inte ont. Nu gör de flesta ont. Jätteont.

Nu är jag sen. hej.


Kommentarer
Postat av: Maliin

Jag tycker så synd om dina ben!!! Man kan misstänka en misshandel alltså, men det där bevisar väl vilken jääävulskt hård mittback du är ;D

vet du vad jag ska göra nu? Jo äta lite tacos till lunch!

2009-05-24 @ 11:21:24
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0